اطلاعیه



آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 2013.11.21 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x


متاسفانه شاهد این هستیم كه ساعتی پس از انتشار اپدیت نود 32 توسط پی سی سافت ور  ، در وب سایتها و وبلاگهای دانلود بدون ذكر منبع منتشر می شود. كپی برداری از مطالب ذکر شده پی سی سافت ور به صورت متن کامل یا بخشی از آن شرعاً و قانوناً حرام بوده و پی سی سافت ور هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد.

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1    Microsoft Windows 8.1 AIO 4in1 x86/x64 Aug 2013


سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

ادامه نوشته

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 Final


همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از پی سی سافت ور دریافت نمایید .

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Avatar – ویندوز 7-8



دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Avatar ویندوز 7--8 اختصاصي پي سي سافت ور.

تم جذاب و بسیار دیدنی Avatar  مخصوص ویندوز 8-7 را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Alienware Theme – ویندوز ۷


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Alienware Theme – ویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.

ادامه نوشته

تم دخترانه و زیبای Girly Theme برای ویندوز هفت


Girly Theme همان طور که از نامش پیداست ، یک تم دخترانه و صورتی رنگ برای ویندوز ۷ می باشد . . برای دانلود این تم ، به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .



ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Safari Theme – ویندوز ۷


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Safari Themeویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.


تم جذاب و بسیار دیدنی Safari Theme  سفربه افريقا مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Crysis 2 – ویندوز 7-8


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Crysis 2ویندوز 7--8 اختصاصي پي سي سافت ور.

تم جذاب و بسیار دیدنی Crysis 2 مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Android Theme – ویندوز ۷


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Android Theme – ویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.


تم جذاب و بسیار دیدنی Android Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیا
ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب ModernWarfare3-theme – ویندوز ۷


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب ModernWarfare3-themeویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.


تم جذاب و بسیار دیدنی ModernWarfare3-theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.


ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Manchester United Theme – ویندوز ۷


دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Manchester United Themeویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.


اين بار سايت بزرگ پي سي سافتور براي علاقه مندان به ورزش و تيم منچستر يونايتد تم اختصاصي و بي نظيري را اماده دانلود و دريافت شما كاربران پي سي سافت ور قرار داده است اميد است لذت كافي را از اين تم ببريد.


براي ديدن تعدادي از تصاوير تم به ادامه مطلب مراجعه كنيد...

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Final Fantasy XIII Theme – ویندوز ۷

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Final Fantasy XIII Themeویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.

تم جذاب و بسیار دیدنی Final Fantasy XIII Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.

ادامه نوشته

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Lost Theme – ویندوز ۷

دانلود تم بسیار زیبا و جذاب Lost Themeویندوز ۷ -اختصاصي پي سي سافت ور.

تم جذاب و بسیار دیدنی Lost Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در پي سي سافت ور قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در پي سي سافت ور واقع شود.

ادامه نوشته